Öppettider

  • Måndag
    06:30 - 22:00
  • Tisdag
    06:30 - 22:00
  • Onsdag
    06:30 - 22:00
  • Torsdag
    06:30 - 22:00
  • Fredag
    06:30 - 21:00
  • Lördag
    08:30 - 21:00
  • Söndag
    09:30 - 21:00

Träna styrka

 

CIRKELFYS - Tuff styrketräning
Cirkelfys är fysträning i cirkelform med mycket driv. Betoningen ligger på uthållig styrka i stationer men är också pulshöjande. Övningarna är funktionella, utmanande och förstärks med hjälp av redskap, exempelvis bosu och vikter. Passet ligger på medelnivå eller över och kräver en viss kroppskontroll. Du tränar balans, rörlighet, koordination och kondition på ett tufft, sportigt och roligt sätt.

CORE - Rygg, mage och bålstabiitet
Ett instruktivt pass där du tränar styrka, stabilitet, balans och rörlighet. För dig som är träningsvan. Nivån är medel, men många övningar kan du välja att göra både mer eller mindre krävande. Core innehåller ingen konditionsträning.

CIRKELGYM - Gruppträning i gymmet 
Cirkelgym är ett gruppträningspass där du tränar individuellt vid olika stationer / maskiner, under ledning av en instruktör. Fokus ligger på uthållig styrketräning med konditionsträning som en bonus. Cirkeln består av 14-20 övningar för hela kroppen. Träningen passar både för erfarna och oerfarna.

SKIVSTÅNG - Effektiv och utmanande styrketräning
Gillar du sportig, rak och ösig styrketräning, då är Skivstångspasset något för dig. Träningen är enkel och effektiv med hjälp av skivstång, drivande musik och tydliga instruktioner. Belastningen anpassar du själv, från att enbart använda skivstångens egen vikt på ett par kilo, till att lägga på ett avsevärt antal kilo. Övningarna ger dig styrkeuthållighet för ben, höfter, rygg, mage, bröst, axlar och armar.
 
SKIVSTÅNGINTERVALL - Effektiv styrka och tuff kondition
Ett Skivstångspass som plussats på med 15 minuter konditionsträning i intervallform. Konditionsövningarna är enkla men rejält jobbiga, om du vill. Passet vänder sig till dig som är vältränad och som vill komplettera Skivstång med konditionsträning i ett och samma pass. Passet är 75 minuter.
Intensitet och belastning ligger mellan medel och intensiv.